Nasza Historia

Jesteśmy Contact Center, które powstało dzięki zaangażowaniu i współpracy grupy menedżerów z wieloletnim branżowym doświadczeniem.
Przez ostatnie lata byliśmy czynnym obserwatorem procesów zachodzących w sektorze finansowym, motoryzacyjnym, telekomunikacyjnym, edukacyjnym, sportowym oraz lotniczym. Ewoluowaliśmy razem z nimi czerpiąc ze zmian to co najlepsze!
Mieliśmy to szczęście, że pracy i podejścia do standardów obsługi mogliśmy się uczyć od najlepszych z branży. Swoją wiedzę wspieramy modernizacyjnymi rozwiązaniami, co w efekcie pozwala zauważyć ciągły wzrost satysfakcji klienta ze świadczonych usług.
Posiadamy wieloletnie doświadczenie i stabilną pozycją na rynku. Należymy do jednostki dominującej SGP – Sorting Group Poland, działającej na europejskim rynku od przeszło 9 lat w 10 różnych krajach.
Jako nieliczni w branży posiadamy certyfikat ISO 27001. Ochrona danych Twoich Klientów oraz jakość obsługi są dla nas priorytetem.
Tworzymy centrum wielokanałowej obsługi klientów. Indywidualne podejście do Klienta wraz z zastosowaniem nowoczesnych technologii pozwala nam sprostać osobistym potrzebom najbardziej wymagających.
Wierzymy, że to ludzie są najcenniejszym kapitałem, dlatego systematycznie szkolimy naszych pracowników, którymi zarządza doświadczona i stabilna kadra pozwalająca optymalizować procesy call center w Twojej firmie.

Mateusz Brzeski

Contact Center Manager

Absolwent Uniwersytetu Gdańskiej i studiów podyplomowych na Politechnice Gdańskiej. Ekspert branży outsourcingowej, aktywnie działający od 2009 roku. Karierę zawodową rozpoczął w Transcom Wordwide Sp. z o.o. Dynamicznie awansował na coraz wyższe poziomy zarządzania, odpowiadając w tym czasie za projekty back office i obsługi Klienta dla jednego z liderów branży telekomunikacyjnej. W 2015 roku wraz z grupą przyjaciół postanowił stworzyć nowe miejsce pracy na grudziądzkim rynku – Contact Solutions Sp. z o.o. Stawia na unikalne podejście do obsługi Klienta, zachowując tożsamość każdego z projektów. Współpracuje z liderami w swoich branżach.
Prywatnie wielbiciel sportu i miłośnik podróży.

” To co najbardziej cenię, to komunikacja wewnątrz zespołu i otwarty umysł na nowe pomysły”

Agnieszka Kowalska-Wróbel

Zastępca Managera

Z wykształcenia psycholog społeczny. Swoje doświadczenia sprzedażowe i managerskie nabywa od ponad 7 lat awansując na wyższe stanowiska. W Contact Solutions odpowiada za wyniki i realizację planów sprzedażowych, a także za wsparcie i motywację Managerów oraz organizację pracy zespołu. Chętnie dzieli się swoim doświadczeniem.

„W pracy cenię sobie kreatywność i dobrą atmosferę.”

Paweł Iskrzak

Specjalista ds. szkoleń

Absolwent Psychologii w Biznesie w Wyższej Szkole Bankowej. Rozwijał skrzydła w kilku Contact Center, gdzie pełnił m.in. rolę Lidera Zespołu Sprzedażowego, z czasem jednak prowadzenie szkoleń stało się jego głównym zadaniem.
Interesuje go analiza sygnałów niewerbalnych oraz kryminologią. Jego pasją jest malarstwo, wolne chwile spędza przy sztaludze lub oglądając seriale.

„W pracy z ludźmi najbardziej cenię sobie zaangażowanie, kreatywność oraz uśmiech.”

Marta Kostrubiec

Administrator biura

Absolwentka Collegium Medicum, jednak jej prawdziwym zainteresowaniem okazała się rachunkowość i zagadnienia z zakresu HR – stąd decyzja o dalszym kształceniu w tym kierunku.
W pracy sumienna i poukładana. Nie można jej zarzucić braku cierpliwości i opanowania. Lubi wyzwania i kontakt z ludźmi. Nie potrafi się nudzić.

„Praca w Contact Solutions, to praca, która odpowiada moim kompetencjom i którą przede wszystkim LUBIĘ!”

Marcelina Bartoszewska

Manager Sali

Studentka studiów II stopnia na kierunku Menedżersko-Prawnym. Swoją karierę w Contact Solutions rozpoczęła od stanowiska konsultantki. Zaangażowanie oraz potrzeba rozwoju i chęć pracy w zawodzie otworzyły jej drzwi do awansu.
Pomysłowa i pełna energii, chętnie angażuje się w dodatkowe projekty, lubi wychodzić poza schemat.
Prywatnie zakręcona, uwielbia festiwale muzyczne, podróże oraz jazdę na rolkach.

„Lubię niekonwencjonalne podejście, a dobry kontakt z ludźmi jest dla mnie najważniejszy.”

Piotr Kamiński

Manager Sali

Z wykształcenia Technik Obsługi Turystycznej. Pracę w Contact Solutions podjął po ukończeniu szkoły. Brał udział w realizacji różnych projektów sprzedażowo-obsługowych zdobywał nowe umiejętności i wiedzę.
Udało mu się połączyć pracę, zainteresowania i wykształcenie angażując się w projekt sprzedaży usług turystycznych.
Prywatnie fan piłki nożnej. Od niedawna interesuje się psychologią.

„Cieszy mnie możliwość rozwoju i poszerzania wiedzy w swoim zawodzie.”

Katarzyna Jabłońska

Team Leader

Z wykształcenia Technik Turystyczny. Karierę w firmie rozpoczęła jako konsultantka. Duża wiedza z zakresu turystyki oraz dobry kontakt z ludźmi sprawiły, że awansowała na stanowisko Lidera. W pracy ceni ludzi, którzy stawiają sobie cele oraz potrafią w nietypowy sposób podejść do rozwiązania problemu. Interesuje się wizażem.
Jazda na rowerze i piesze wycieczki oraz łowienie ryb to jej ulubione formy wypoczynku.

„Atmosfera i zdrowa rywalizacja przede wszystkim!”

Kinga Harder

Team Leader

Z wykształcenia Technik Ekonomista. Awansowała dzięki wynikom i swojej wiedzy produktowej oraz systemowej, którą zdobywała na stanowisku konsultantki. W pracy ceni sobie zaangażowanie, ambicje i otwartość na nowe pomysły.
W wolnych chwilach zajmuje się stylizacją paznokci i wizażem.

„Jestem osobą szczerą tego również oczekuję od innych.”

Barbara Sadowska

Team Leader

Z wykształcenia jest pedagogiem, ukończyła studia podyplomowe na kierunku Psychologia Komunikacji Społecznej i Zarządzanie Zasobami Ludzkimi. Doświadczenie w call center zdobywała na stanowisku konsultantki, stopniowo awansując na coraz wyższe stanowiska.
W pracy łączy to, co jest jej pasją. Interesuje się zarządzaniem, psychologią i rozwojem osobistym.

„W pracy najważniejsza jest dla mnie współpraca w ramach zespołu oraz nastawienie na poszukiwanie rozwiązań.”


Małgorzata Lipertowicz-Migawa

Team Leader

Z wykształcenia architekt krajobrazu, jednak od 2011roku rozwija się w branży Call Center. Jej pasja i zaangażowanie doprowadziły ją na stanowiska menadżerskie. Opanowana, otwarta, chętnie dzieli się wiedzą i doświadczeniem zarażając przy tym pozytywnym nastawieniem.

”W pracy istotne jest dla mnie, aby mój zespół był świadomy tego, że pracuje z człowiekiem zaangażowanym i pełnym pasji.”


Michał Żyndżo

Team Leader

Z firmą związany od 2018, rok później awansował na stanowisko Lidera. Jego pozytywne nastawienie sprawia, że bardzo szybko nawiązuje relacje z ludźmi.
Mocno skoncentrowany na celu, chętnie podejmuje nowe wyzwania.
Interesuje go turystyka, sport, polityka, kultura, psychologia. Wolne chwile spędza nad jeziorem z wędką.

„Zbudowanie silnego zespołu oraz pomoc pracownikom w rozwoju to mój główny cel.”