Nasza Historia

Jesteśmy Contact Center, które powstało dzięki zaangażowaniu i współpracy grupy menedżerów z wieloletnim branżowym doświadczeniem.
Przez ostatnie lata byliśmy czynnym obserwatorem procesów zachodzących w sektorze finansowym, motoryzacyjnym, telekomunikacyjnym, edukacyjnym, sportowym oraz lotniczym. Ewoluowaliśmy razem z nimi czerpiąc ze zmian to co najlepsze!
Mieliśmy to szczęście, że pracy i podejścia do standardów obsługi mogliśmy się uczyć od najlepszych z branży. Swoją wiedzę wspieramy modernizacyjnymi rozwiązaniami, co w efekcie pozwala zauważyć ciągły wzrost satysfakcji klienta ze świadczonych usług.
Posiadamy wieloletnie doświadczenie i stabilną pozycją na rynku. Należymy do jednostki dominującej SGP – Sorting Group Poland, działającej na europejskim rynku od przeszło 9 lat w 10 różnych krajach.
Jako nieliczni w branży posiadamy certyfikat ISO 27001. Ochrona danych Twoich Klientów oraz jakość obsługi są dla nas priorytetem.
Tworzymy centrum wielokanałowej obsługi klientów. Indywidualne podejście do Klienta wraz z zastosowaniem nowoczesnych technologii pozwala nam sprostać osobistym potrzebom najbardziej wymagających.
Wierzymy, że to ludzie są najcenniejszym kapitałem, dlatego systematycznie szkolimy naszych pracowników, którymi zarządza doświadczona i stabilna kadra pozwalająca optymalizować procesy call center w Twojej firmie.

Misja

Naszą misją jest zyskać zaufanie Klientów. Pragniemy być także liderem wśród pracodawców na grudziądzkim rynku.

Wizja

Pragniemy być najlepszym Contact Center w Polsce, które wyróżniać będzie najwyższa jakość oraz najbardziej efektywna obsługa Klientów.

Wartości

Największą wartością dla nas są ludzie. Dokładamy wszelkich starań, by nasi klienci byli zadowoleniu z efektów prowadzonych przez nas projektów, a pracownicy przychodzili do pracy z uśmiechem na twarzy.

Paweł Iżyński

Dyrektor Zarządzający

Mateusz Brzeski

Contact Center Manager

Absolwent Uniwersytetu Gdańskiej i studiów podyplomowych na Politechnice Gdańskiej. Ekspert branży outsourcingowej, aktywnie działający od 2009 roku. Karierę zawodową rozpoczął w Transcom Wordwide Sp. z o.o. Dynamicznie awansował na coraz wyższe poziomy zarządzania, odpowiadając w tym czasie za projekty back office i obsługi Klienta dla jednego z liderów branży telekomunikacyjnej. W 2015 roku wraz z grupą przyjaciół postanowił stworzyć nowe miejsce pracy na grudziądzkim rynku – Contact Solutions Sp. z o.o. Stawia na unikalne podejście do obsługi Klienta, zachowując tożsamość każdego z projektów. Współpracuje z liderami w swoich branżach.
Prywatnie wielbiciel sportu i miłośnik podróży.

” To co najbardziej cenię, to komunikacja wewnątrz zespołu i otwarty umysł na nowe pomysły”

Agnieszka Kowalska-Wróbel

Zastępca Managera

Z wykształcenia psycholog społeczny. Swoje doświadczenia sprzedażowe i managerskie nabywa od ponad 7 lat awansując na wyższe stanowiska. W Contact Solutions odpowiada za wyniki i realizację planów sprzedażowych, a także za wsparcie i motywację Managerów oraz organizację pracy zespołu. Chętnie dzieli się swoim doświadczeniem.

„W pracy cenię sobie kreatywność i dobrą atmosferę.”

Paweł Iskrzak

Specjalista ds. szkoleń

Absolwent Psychologii w Biznesie w Wyższej Szkole Bankowej. Rozwijał skrzydła w kilku Contact Center, gdzie pełnił m.in. rolę Lidera Zespołu Sprzedażowego, z czasem jednak prowadzenie szkoleń stało się jego głównym zadaniem.
Interesuje go analiza sygnałów niewerbalnych oraz kryminologią. Jego pasją jest malarstwo, wolne chwile spędza przy sztaludze lub oglądając seriale.

„W pracy z ludźmi najbardziej cenię sobie zaangażowanie, kreatywność oraz uśmiech.”

Marta Kostrubiec

Administrator biura

Absolwentka Collegium Medicum, jednak jej prawdziwym zainteresowaniem okazała się rachunkowość i zagadnienia z zakresu HR – stąd decyzja o dalszym kształceniu w tym kierunku.
W pracy sumienna i poukładana. Nie można jej zarzucić braku cierpliwości i opanowania. Lubi wyzwania i kontakt z ludźmi. Nie potrafi się nudzić.

„Praca w Contact Solutions, to praca, która odpowiada moim kompetencjom i którą przede wszystkim LUBIĘ!”

Marcelina Bartoszewska

Team Leader

Studentka studiów II stopnia na kierunku Menedżersko-Prawnym w Wyższej Szkole Bankowej w Toruniu. Swoją karierę w Contact Solutions rozpoczęła od stanowiska konsultantki. Zaangażowanie oraz potrzeba rozwoju otworzyły jej drzwi do awansu.
Pomysłowa i pełna energii, chętnie angażuje się w dodatkowe projekty, lubi wychodzić poza schemat.
Prywatnie zakręcona, uwielbia festiwale muzyczne, podróże oraz jazdę na rolkach.

„Lubię niekonwencjonalne podejście, a dobry kontakt z ludźmi jest dla mnie najważniejszy.”

Katarzyna Jabłońska

Team Leader

Z wykształcenia Technik Turystyczny. Karierę w firmie rozpoczęła jako konsultantka. Duża wiedza z zakresu turystyki oraz dobry kontakt z ludźmi sprawiły, że awansowała na stanowisko Lidera Zespołu na projekcie Wakacje.pl. W pracy ceni ludzi, którzy stawiają sobie cele oraz potrafią w nietypowy sposób podejść do rozwiązania problemu. Interesuje się wizażem. Jazda na rowerze i piesze wycieczki oraz łowienie ryb to jej ulubiona forma wypoczynku.

„Atmosfera i zdrowa rywalizacja przede wszystkim!”

Kinga Harder

Team Leader

Z wykształcenia Technik Ekonomista. Awansowała dzięki wynikom i swojej wiedzy produktowej oraz systemowej, którą zdobywała na stanowisku konsultantki. W pracy ceni sobie zaangażowanie, ambicje i otwartość na nowe pomysły.
W wolnych chwilach zajmuje się stylizacją paznokci i wizażem.

„Jestem osobą szczerą tego również oczekuje od innych.”

Daria Grajkowska

Team Leader

Absolwentka studiów I stopnia na Uniwersytecie Gdańskim, z wykształcenia kryminolog. Posiada ogromną wiedzę produktową, którą chętnie dzieli się z innymi.
Miłośniczka królików. W wolnych chwilach gra w gry komputerowe i na konsoli. Artystyczna dusza – rysuje, uwielbia muzykę, film i literaturę.

Dawid Łucka

Team Leader

Ukończył College w Wielkiej Brytanii, z zawodu informatyk. Swoją karierę w firmie rozpoczął 2 lata temu, przez rok pracował jako konsultant. Dzięki swoim wynikom i pozytywnemu nastawieniu został Liderem Zespołu. W ludziach ceni szczerość i pracowitość. Prywatnie fan motoryzacji.

„W pracy cenię przede wszystkim atmosferę i to, że jesteśmy jak jedna wielka rodzina.”